همكاري در فروش شاپ يار

همكاري در فروش شاپ يار

بازاريابي و كسب درآمد از اينترنت ، كسب درآمد در خانه ، معرفي بهترين سايت هاي همكاري در فروش ، سايت هاي كليكي ايراني ، سايت هاي درآمدزاي داخلي و خارجي ، سايتهاي كليكي معتبر خارجي ، معرفي بانك هاي الكترونيكي ، سايتهاي سرمايه گذاري ، ما بهترينها را به شما معرفي مينماييم

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 63791
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1













کسب درآمد با 2 دلار در سایت work4lr

نحوه ی خرید دلار libertyreserve از بهترین و معتبرترین صرافی ایران

 خرید دلار لیبرتی ریزرو شما ميتوانيد براي خريد دلار در گوگل سرچ کنید و مبلغ 3 دلار یا 10 دلار و يا هر مقدار كه مايل باشيد حساب خودتون را شارژ نمایید .

  شما بصورت آنلاین میتونید پول به حساب صراف بریزید و ظرف مدت یک ساعت حساب شما شارژ می شود . اما براي خريد دلار به همه كس اطمينان نكنيد سعي كنيد از سايت ها و صرافان معتبر خريد نماييد .

معرفي بهترین و مطمئن ترین شرکت و صرافی دراین زمینه شرکت نسیم رایانه می باشد که سابقه اش بسیار درخشان می باشد. نسیم رایانه نمایندگی رسمی شرکت perfectmoney برای ایرانیان نیز می باشد.

 http://nasimrayaneh.com

 در این سایت ثبت نام کنید و بعد به قسمت خرید دلار لیبریتی رفته و درخواست هر چند تا دلاری که

میخواهید بدهید سپس شماره حساب ها را در کنترل پنل تون می بینید ، میتونید بصورت آنلاین کارت به کارت کرده و دلار خویش را در حسابتون داشته باشید

حتما حتما قبل از خرید با شرکت هماهنگیهای لازم رابه عمل آورید. به شماره ی 09155074868 پیامک زده و درخواست خود را مبنی بر خرید دلار لیبرتی مطرح کنید. بلافاصله به شما پاسخ داده خواهد شد.

چگونه در سامانه ثبت نام کنیم؟

ایجاد حساب ، شارژ حساب و ثبت نام در سایت کسب درآمد مثل آب خوردن

1- ابتدا از طریق لينك ثبت نام در زیر وارد سایت work4lr.com شوید.

2-سپس در زیر صفحه لیست 5 نفر که آخرین نفر آن بطور مثال معرف شما یعنی Rezador$2 می باشد موجود است. شما باید مبلغ 2دلار به نفر اول لیست پرداخته تا ازلیست خارج شده وشما در پله ی پنجم قرار گرفته و بقیه اعضا هم یک پله بالا بیایند.دکمه ی pay2$ now يعني شماره 1 در ليست زير را فشاردهید.

1- businessplan
2- tajerirani
3- new.business
4- adamizad
5- Rezador$2


3- بعداز زدن این دکمه وارد صفحه ی مشخصات پرداخت میشوید که درآن شماره حساب و نام حساب نفر اول و نیز مبلغ مورد نظر برای انتقال(2$) وهدف از این انتقال نوشته شده است. دکمه ی login را بزنید تا وارد سایت libertyreserve جهت انجام این پرداخت شوید.

4- دراین صفحه شماره حساب لایبرتی ریزرو و پسورد خود و عددی که به نمایش درآمده است را درجاهای مخصوص وارد کرده و در نهایت دکمه ی next را بزنید.

تذکر: در صورتی که با ip متفاوتی با ip که هنگام ثبت نام در لیبرتی ریزرو استفاده کرده اید وارد شده باشید جهت اطمینان یک Verification PIN جدید به آدرس ایمیلتان فرستاده میشود که 10رقمی بوده و 5 رقم اول با یک خط از 5رقم دوم جدا شده است.. شما باید از این Verification PIN جهت لوگین استفاده کنید. اگر هم که ip تان همان قبلی باشد که دیگر نیازی نیست وشما وارد این صفحه میشوید. ممکن است فرستادن ایمیل از طرف سایت یک تا دو دقیقه طول بکشه منتظر بمانید .

درعکس بالا جواب سوال امنیتان به شمانمایش داده میشود که درصورت درست بودن باید آن راتایید کرده ودکمه ی continue رابزنید.

5- دراین صفحه مشخصات حساب شما اعم ازمیزان موجودیتان نمایش داده شده است بااستفاده از login pin که هنگام ثبت نام در لایبرتی دریافت کرده اید ویک عدد 5 رقمی میباشد وارد حسابتان شوید.

***********

6- در این صفحه که صفحه ی پرداخت میباشد شما باید مبلغ 2 دلار  به حساب شخص اول لیست واریز کنید. در قسمت additional memo درصورتی که پیامی دارید نوشته (ضروري نيست) و نیز master key تان را که هنگام ثبت نام در لیبرتی دریافت کرده اید و یک عدد 3 رقمی میباشد درجای مخصوص وارد کرده وگزینه ی preview را فشار دهید.

7- در این صفحه بار دیگر مشخصات ارسال به شما نشان داده می شود. گزینه ی send را فشاردهید تا مبلغ ارسال شود. پس از ارسال در کادر سبز رنگی ارسال موفقیت آمیز به شما نمایش داده خواهد شد. سپس گزینه ی go to website را فشارداده تا باردیگر وارد سایت work4lr شوید ودرسایت ثبت نام نمایید.

8- زمانی که وارد سایت work4lr میشوید درقسمت های مربوطه که به شما نشان داده شده است نام کاربریتان (به دلخواه خود) و نیز پسورد و آدرس ایمیل و نیز شماره حساب لیبرتی ریزرورتان را وارد کنید تا ثبت نام شمادرسایت باموفقیت انجام شود.

9- سپس با استفاده از نام کاربری و پسوردتان در سایت لوگین کنید

به شما تبريك مي گويم ثبت نام شما تكميل شد

 

قسمتهای مختلف حسابتان در work4lr:

1- membership: در این قسمت تاریخ ثبت نام و نیز نام معرفتان نوشته شده است.

2- refferals: دراین قسمت تعداد زیرمجموعه هایتان در سطوح 1 تا5 نمایش داده شده است.

3- account:دراین قسمت میزان درآمدتان نشان داده شده است.

4- banners: دراین قسمت بنرهای تبلیغاتی که میتوانید در وبلاگ یا وبسایتتان بگذارید وبه وسیله آنها تبلیغ کرده و زیرمجموعه جذب کنید وجود دارند.

5- setting: در این قسمت میتوانید پسورد یا آدرس ایمیل یا شماره حساب لیبرتی تان را عوض کنید.

6- logs: در این قسمت تاریخچه ی ورود و خروجتان به پنل کاربریتان نشان داده شده است. اینکه تا به حال با چه ip هایی وارد شده اید

مطمئن باشيد كه با ثبت نام در اين سايت به پول سرشاري خواهيد رسيد

با آرزوي موفقيت براي تك تك شما دوستان 


نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت22:58---8 آبان 1390
بیا یه تبادل لینک داشته باشیم.....آفرین.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا تاريخ: شنبه 5 شهريور 1398برچسب:کسب درآمد با 2 دلار در سایت work4lr , با 2 دلار كسب درآمد نماييد , با 2 دلار پولدار شويد , بهترين درآمد با 2 دلار ,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب


تبلیغات پیامکی
ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

© All Rights Reserved to poul.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

ابزار هدایت به بالای صفحه


نیک ساز - کسب درامد مطمئن

Get a Free iPhone 4 from Xpango - click here
نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

تبلیغات پیامکی